Commerzbank je na českém trhu od roku 1992, kdy otevřela pobočku v Praze. Od té doby je jednou z nejvýznamnějších zahraničních bank v České republice a nabízí korporátním klientům široké spektrum bankovních služeb nejvyšší kvality.

Do našeho účetního týmu pro zahraniční pobočky banky v západní a východní Evropě hledáme zkušenou/ného účetní/ho s německým jazykem pro vedení účetnictví švýcarské pobočky a spolupráci na interních projektech (finance, účetnictví). Pozice vyžaduje pravidelnou komunikaci v německém jazyce s interními a externími protistranami.

Senior účetní specialista s němčinou

Pracovní pozice zahrnuje:

• Odpovědnost za účetnictví přidělených oblastí západoevropské pobočky a spolupráci s místním managementem a dalšími externími partnery (daňový úřad, poradci, auditoři)
• Kontrola rozvahy a výsledkových účtů jednotlivých poboček, zdůvodnění pohybů na měsíční bázi v podobě rekonciliace na účetní doklady, podkladové soubory ve spolupráci s reportingem a controllingem
• Příprava a měsíční účtování pro konkrétní části účetní závěrky, na základě podpůrných dokumentů a pokynů z centrály (anglický/německý jazyk)
• Zpracování účetních závěrek + příprava pokladů pro auditory a daňové poradce
• Spolupráce na účetní osnově, rozpisech v různých bankovních systémech (SAP, IBS, Phöenix, IMS)
• Zpracování daní (daň z příjmů, zálohové platby, výpočty apod.) ve spolupráci s lokálními a interními daňovými poradci
• Účast na projektech spojených s účetnictvím a financemi
• Kontrola / testování aktualizace softwaru (SAP, Phöenix)

Profil:

• Minim. 2 roky předchozí pracovní zkušenost v bankovním sektoru nebo na podobné pozici v shared service centru (seniorní zkušenosti s účetnictvím), finančních službách, audit finančních institucí (BIG 4)
• Pozice je otevřená pro zkušené účetní, kteří hledají novou pracovní příležitost a výzvu
• Dobrá znalost angličtiny – písemný a mluvený projev (B1, B2) a němčiny (pokročilá znalost) – komunikace ve skupině a s pobočkou
• Schopnost být klíčovou kontaktní osobou pro zúčastněné strany (vedení poboček, auditory, poradce atd.)
• Uživatelská znalost MS Office
• Znalost účetních požadavků dle IFRS (zkušenost s HGB je vítána)
• Přesnost, spolehlivost, schopnost pracovat pod časovým tlakem, plnění deadlinů a úkolů během účetní závěrky
• Proaktivní a proklientský přístup k řešení úkolů a problémů s kolegy a externími stranami

Nabízíme:

• Zajímavou pracovní příležitost v mezinárodním prostředí
• Možnost podílet se na zajímavých projektech
• Schopnost porozumět fungování finančního centra pro východní a západní Evropu (Accounting, Controlling, Reporting, Accounts Payable)
• Další vzdělávání v rámci koncernu
• Práci na plný pracovní úvazek
• Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů – např. 30 dní dovolené, Sick Days, Multisport karta apod.

Information about the vacancy

Job location

Jugoslávská 934/1, 120 00  Praha-Vinohrady, Czech Republic

Employment type

Full-time work

Type of employment

Employment contract

Duration of employment

Permanent

Benefits

Bonuses, contributions to the pension / life insurance, transport allowance, meal tickets / catering allowance, educational courses, training, cafeteria, contribution to sport / culture / leisure, sick days, occasional work from home, more than 5 weeks of vacation

Required education

Secondary education or professional training with a school-leaving exam

Required languages

English (intermediate), German (advanced)

Posted by

COMMERZBANK Aktiengesellschaft, pobočka Praha

 

Contact

COMMERZBANK Aktiengesellschaft, pobočka Praha
Jessica Dlouhý